loading...
اندیشه ی سرخ عاشورا،اندیشه ی سبز ظهور
هدیه به بقیه الله

حجامت

نماز اوّل وقت

رضا بازدید : 212 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
گروهي از دختران جوان پس از پشت سرگذاشتن دوران حساس بلوغ، ميل دارند تا با پسران جوان در ارتباط باشند. اينان بدون در نظر گرفتن عواقب خطرناك معاشرتهاي حرام و با خيره ‌سري تمام، حل مشكل خود را در آزادي روابط اجتماعي بين جنس مخالف خود دانسته‎اند.
اما روشن است كه اين گروه از دختران جوان، هرگز در كوچه پس كوچه‎هاي خيالات شيطاني خود، موفق به دست يافتن به راههاي پيروزي نمي‎شوند. اگر اولياء و مربيان و راهنمايان بشر كه از طرف خداوند مبعوث شده‎اند، انسانها را از اينگونه معاشرتها بر حذر داشته‎اند، هرگز مخالف با آزادي يا سركوفت غريزه حيواني انسان نبوده‎اند.
طبق نقل روانشناسان و متخصصان امور اجتماعي معمولا دلبستگي هر شخصي به چيزي يا كسي ناشي از خواسته‎هاي دروني اوست. كسي كه به لذّتهاي دنيوي مادي دل مي‎بندد بطور قطع عامل مهمي در پيدايش اين نوع از دلبستگي او را به اين راه كشانده است.
پسر جوان كه در رابطه اجتماعي خود به دنبال جذب جنس مخالف است و به اين امر خطرناك دلبستگي يافته است حتما به دليل خواسته‎ها و عوامل دروني اوست، و آن جز دفع شهوت و ارضاء غريزة ‌جنسي چيز ديگري نيست.
به همين خاطر است كه اگر پسر جواني به دختري دل بست و با او در روابط نامشروع تا سر حدّ به آغوش كشيدن پيش رفت، پس از فروكش شدن شهوت و لذت جنسي‎اش قانع شده و به دنبال خواسته‎هاي ديگري سرگردان مي‎شود.
پسران جوان در روابط خود با دختران فقط براي دفع غريزة‌ شهوت كوشش مي‎كنند و هر روز براي دست يافتن به معشوق خود نقشه‎اي جديد مي‎كشند.
روزي پيشنهاد ازدواج را مطرح مي‎كند و آنگاه با هزار حيله و نيرنگ دخترك بيچارة‌ از همه جا بي خبر را لكه دار كرده و سپس خود را از او دور مي‎كند.
اما دختران جوان وضع كاملاً متضاد ديگري دارند. آنان دوست دارند به كسي يا چيزي دلبستگي پيدا كنند كه در موفقيّت يا چگونگي تعيين سرنوشت آينده خود مؤثر باشد.
به سخن ديگر دختران جوان آرمان گرا و آينده نگرند و به همين خاطر است كه به سادگي زير بار رابطه نامشروع نمي‎روند. آنان دوست دارند به شخصي كه عاشق آنها شده است در صورتي دلبستگي پيدا كنند كه تأثير روشني در آينده‎شان داشته باشد.
بنابراين دختران جوان، بايد هوشياري خود را حفظ كنند و هرگز فريب وسواس شيطاني را نخورند و به اين نكته توجه داشته باشند كه آنقدر كه پسران در ابراز عشق و علاقه خود به آنان تلاش مي‎كنند، اينها همه فقط به خاطر دفع و ارضا كردن غريزة جنسي است.
اما چون دختران چنين حالتي را ندارند، لذا پس از بروز حادثه خطرناك آلودگي يكباره از خواب غفلت بيدار شده و خود را به آينده‎اي سياه و تاريك روبرو مي‎بينند.
چه بسيار دختران جواني كه ندانسته به سلام و عليك دوستان پسر خود جواب مثبت دادند و آنان را محرم خود ساخته و براي فراهم آوردن لحظه‎اي لذت آنان خود را تسليم كرده و سرانجام با خفّت و آينده‎اي تاريك كنج عزلت گزيدند.
ابتداء با ‎آغوش باز و قربان صدقه رفتن و وعده و وعيدهاي كاذب فريفته، و پس از آنكه دامن خود را آلوده ديدند از خواب غفلت بيدار شدند.
خواهرم!
مبادا براي فراهم آوردن زمينه خوشي پسران پست كه هرگز طعم خوش تربيت الهي را نچشيده‎اند، فريب حرفها و سخنان پر زرق و برقشان را بخوريد سخت مواظب باشيد، همانهايي كه با التماس منتظر يك نگاه شمايند، شما را در التماس يك قطره عشق حقيقي به لب گور مي‎كشانند. او كه به لذت خود رسيد كاري به آينده نگري و نگرش اجتماعي شما ندارد. پس بيائيد براي فراهم آوردن زمينه‎هاي موفقيّت و درك شيريني زندگي دنيا از دستورات اسلام سرپيچي نكرده و خود را در منجلاب آلودگي و فساد غوطه‎ور نسازيم.
چندي پيش دختري با نوشتن نامه‎اي كه روزانه دهها مورد آن منتشر مي‎شود درد دل مي‎نمود و صداي بي‎فريادش به گوش هيچ كس نمي‎رسيد.
وي پس از آنكه به چگونگي ارتباط خود با پسري اشاره نموده بود سرانجام به اين حقيقت دست يافته بود كه دلبستگي او جز خواب و خيال چيزي ديگري نبود. همين كه دامن عفّتش را لكه دار نمود، هزاران وعده را در الفاظ جذاب ريخته بود و سرانجام ارتباطش را ازدواج و همسري تا لب گور بر شمرده بود؛ اما پس از درك لحظه‎اي شهوت و ارضاء غريزه جنسي خود دست از همه چيز شسته و دخترك بيچاره را تا ابد بي آبرو نمود.
دخترك اول در اين فكر بود كه همسر آينده‎اش را در اين ارتباطات مخفيانه يافته است، اما اكنون دل پر از درد را با تازيانه‎هاي آتشين عذاب وجدان سوزان‎تر نموده و خود را بر سر دو راهي زندگي يا خودكشي مي‎بيند.
باري او به مقصود خود رسيد و پس از آن هرگز اقدام به ازدواج نكرد و او را دختري به دور از عفّت و پاكدامني معرفي نمود و آبروي چندين ساله خود و خانواده‎اش را يكجا در كاسه‎اي از شراب شهوت سركشيد.
اين نمونه‎اي بود از دهها موردي كه دختران جوان بر اثر كج انديشي و نداشتن بينشي صحيح به قعر بي كسي و آلودگي سقوط كردند و با بدبختي و سيه سوزي در انتظار مرگ و پايان عمر خود زانوي ملامت به دست گرفته‎اند، اما چه سود؟
دختر زيباي من، از صحبت مردان بتـرس
زآنكه اغلب رند و شيّادند، از آنان بـترس
مرد چون صياد مــاهر هر دلي آرد به دام
هوشدار از دام عشق اين ستمكاران بترس
نوگل نشكفتة‌ گــلزار عشــق و زنـدگـي
از فريب بلبل شيداي خـوش الحان بترس
بحر افسون و فريب مرد را ساحل كجاست
تا نگردي غرق در دريــاي بي‎ پايان بترس
عاشق دلدادة شيدا ســر و پـا حيله اســت
زين بلاي جان و از اين رهزن ايمان بترس
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ کاروان کربلا مجموعه ی پژوهش های اینجانب در زمینه های سیاسی و اجتماعی و مذهبی و... می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 1,579
  • بازدید کلی : 12,317
  • کدهای اختصاصی
    درد دل با امام زمان

    دوستان عزیز درد دلهایتان را از طریق زیر بفرستید...