loading...
اندیشه ی سرخ عاشورا،اندیشه ی سبز ظهور
هدیه به بقیه الله

حجامت

نماز اوّل وقت

رضا بازدید : 179 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
قرقسيا» كه در برخى نسخه ها «قريه ى سبا»، ضبط شده است، نام شهرى است كه در سوريه واقع شده و اكنون در نزديكى مرز عراق و سوريه است.[1] برخى نيز آن را معرّب «گرگ سياه» دانسته اند.
در علائم ظهور مربوط به خروج سفيانى گفته شده است، او، به محلّى به اين نام وارد مى شود و رخدادى بزرگ براى او در آن جا اتّفاق مى افتد.
[2]
امام على(عليه السلام) مى فرمايد: «سفيانى، در شام بر دشمنان پيروز مى شود. بعد از آن، بين او و دشمنان ديگرى در «قرقسيا»، جنگى روى مى دهد كه پرندگان آسمان و درندگان زمين، از باقيمانده هاى كشته ها، سير مى شوند».
[3] هم چنين «قرقسيا» را محلّى در كنار نهر فرات دانسته اند.[4]
بنابراين، به نظر مى رسد نام «قرقسيا» تنها اسم محلّى است كه برخى از علائم ظهور در آن اتّفاق مى افتد و در كتاب ها، بيش از اين اشاره نشده است.
[1]. سيدمحمد كاظم قزوينى، امام مهدى از ولادت تا ظهور، ص 454.
[2]. همان، ص 251.
[3]. حسين كريم شاهى بيدگلى، فرهنگ موعود، ص 188.
[4]. بحارالأنوار، ج 13; مهدى موعود، ترجمه ى على دوانى، ص 983.
رضا بازدید : 144 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
در پاسخ بايد چند جهت را بايد مورد بررسي قرار دهيم:
1. شرايط آمريكا براي مذاكره با ايران؛ 2. اهداف آمريكا از برقراري رابطه يا مذاكره با ايران؛ 3. دلايل ردّ مذاكره از سوي ايران .
شرايط آمريكا براي مذاكره با ايران
اگر چه در بعضي از اظهار نظرهاي كاگزاران سياست خارجي آمريكا مسئله مذاكره بدون پيش شرط مطرح شده است لكن در مواردي دولت آمريكا چهار شرط اساسي براي برقراري رابطه با ايران تعيين نموده است:
1. رسميت يافتن حقوق بشر مورد نظر آمريكا در ايران؛ 2. عدم حمايت از تروريزم؛ 3. عدم مخالفت با روند سازش خاورميانه؛ 4. عدم تلاش براي دستيابي به سلاح‌هاي كشتار جمعي «كلينتون در يك گردهمايي در لندن سه شرط براي برقراري رابطه با ايران مطرح نمود.
رضا بازدید : 140 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


با سلام :
از یک قرن گذشته جریان جدیدی دربین مسیحیان پروتستان قدرتمند شده است این مکتب نوظهور معروف به مبلغان انجیل می باشند. این مکتب نوظهور به بنیادگرایی معروف و شعار بازگشت به انجیل و تغییر جامعه با تحول فرهنگی همراه است و هدف آنها تسریع در ظهور مسیح می باشد. مسیحی نمودن سایر اقوام غیرمسیحی با تبلیغات گسترده یکی دیگر از اهداف این جریان می باشد.
کشیشان معروف آمریکایی وابسته به این جریان مانند بیلی گراهام(Billy Graham) ، جری فالول (Jerry Falwell)، پت رابرتسون(Pat Robertson)، از نفوذ عمیقی دربین دولتمردان این دوکشور برخوردارند.
اصول و مبانی جریان مبلغان انجیل در آمریکا و انگلیس حمایت همه جانبه عقیدتی و سیاسی از صهیونیسمبا هدف تصریع در ظهور مسیح است ، آنها اعتقاد دارند که پیروان کلیسای پروتستان برای ظهور دوباره مسیح باید چند خواسته مسیح راکه در تفاسیر انجیل در قرن بیستم به عنوان پیشگویی های انجیل بیان شده، عملی نمایند ، اعتقاد این افراد بر این است که :پیروان این مکتب مسیحیان دوباره تولد یافته می باشند که فقط اینان اهل نجات خواهند بود و دیگران هلاک خواهند شد.
رضا بازدید : 149 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بر اساس شواهد علمی موجود و مدارک تاریخی قدیمی نظریه‌هایی که به احتمال نابودی جهان تا سال 2012 پرداخته است مورد بررسی قرار گرفته است.

بسیاری از دانشمندان با توجه به شرایط کنونی زمین و بحرانهای موجود بسیارنگران حیات بشر بوده و به مطالعه بر روی حقایقی می پردازند که می تواندروزی منجر به اتمام حیات بر روی سیاره آبی شود. به اعتقاد برخی نظریه هاپایان یافتن جهان که در تقویم باستانی اقوام مایان تاریخ آن سال 2012 ذکرشده است می تواند به دلایل مختلفی به واقعیت تبدیل شود. نشریه تلگراف نیزبا توجه به این نظریه ها و مدارک به بررسی برخی از این دلایل و میزاناحتمال تحقق آنها تا سه سال آینده پرداخته است.

رضا بازدید : 170 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

چند هفته قبل مقاله ای در خصوص نابودی اسرائیل در سال 2022 منتشر شد که بر اساس نوشته های دینی قدیم و پیشگویی های عده ای از تحلیل گران از جمله محمد النجار بود. محمد نجار در یکی از مقالاتی که در سال 1994 به رشته تحریر درآورد پیش بینی کرده بود که آمریکا در سال 2008 داری یک رئیس جمهور سیاهپوست خواهد بود و چنانکه می بینیم امری بود که اتفاق افتاد .

رضا بازدید : 119 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

  به نام خدا


ایران!!!دور نگذشته از زمانی که چون پدری مهربان کشور هایی را در دامنت پرورش داده بودی حال فرزندانت گردن کلفت کرده و برایت شاخ و شونه میکشند،و تو همچنان سکوت میکنی!!!

شاید تقصیر تو نیست،چون شاهان بی عرضه مان خاک هایت را به حراج گذاشته ویکی پس از دیگری برای اینکار همّت ورزیده اند.

تو صبور باش و همچنان پدری کن!شاید فرزندان از ره منحرف شده ات دوباره هوس کوی یار کنند

اما اگر قصد تعرض به وجود مقدست کردند،فرزندان و بسیجی هایت در ره مقدست جانفشانی خواهند کرد تو آرام باش!ما هستیم این سرزمین،سرزمین مقدس امام زمان است،و ما هم سر بازان گمنام او

به امید اینکه روزی دشمنان این کشور نابود گردند

رضا بازدید : 119 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دو راه حل برای حل مشکل جزایر سه گانه:

۱-دو طرف اسناد و مدارک خود را به یک دادگاه بی طرف ارجا دهند تا آن دادگاه ادعای طرفین را بررسی کند.

مشکل:دادگاهی بی طرف وجود ندارد...

پس ایران نمی پذیرد.

۲-یک رفراندوم در این جزایر برگزار شود تا مردم این جزایر خود تعیین کنند.

مشکل:مردم این جزایر ایرانی اند پس ایران را انتخاب میکنند.

پس امارات نمی پذیرد. 

....................................................

غلامرضا سلطانی۱۳۹۱

درباره ما
Profile Pic
وبلاگ کاروان کربلا مجموعه ی پژوهش های اینجانب در زمینه های سیاسی و اجتماعی و مذهبی و... می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 1,609
  • بازدید کلی : 12,347
  • کدهای اختصاصی
    درد دل با امام زمان

    دوستان عزیز درد دلهایتان را از طریق زیر بفرستید...